Sockersöta Bellis

För ett par veckor sedan köpte jag en karott med den fina dekoren Bellis. Jag visade fyndet för min mamma och berättade att jag letade efter fler delar av samma dekor. Det dröjde inte en vecka förrän hon ringde… Hon hade hittat flera delar på loppis! Det var inga loppispriser, men ändå prisvärt jämfört med vad man får betala på en nätauktion nära dig. Det slutade det med att hon köpte den här fina sockerskålen och två fat till mig. Sockerskålen fick hon betala 100 kronor för.

Bellis

Som jag sa i förra inlägget; att ha en mamma som gillar att gå på loppisar – det är grejer det!

2 tankar om “Sockersöta Bellis

  1. Håller med! Har en mamma som också går på loppis & auktion och hon är duktig på att hålla utkik efter sånt jag gillar! Och är hon osäker då kommer mms eller sms 🙂

Lämna en kommentar