Fågel, fisk eller mittemellan?

Jag hann klämma in både ett tandläkarbesök och en kort loppistur under lunchen idag. Jag handlade ovanligt mycket, bland annat den här fågeln (som faktiskt ser ut lite som en fisk). Det hör till ovanligheterna att jag handlar keramikfigurer, men… vem kan motstå den blicken? För en tia var det inget att fundera på, den skulle med hem.

Jag vet inget om den mer än att den är signerad AH eller AHO. Oavsett var den kommer ifrån så tycker jag att den är hur söt som helst. Den ska få en fin plats i ett av våra fönster.

3 thoughts on “Fågel, fisk eller mittemellan?

  1. Pingback: Säg hej till fåret | Fina fyndet

Kommentera

