Instagram & jag. Det blir nog bra.

Twitter och jag dejtade ett tag. Det var en ansträngd relation. Jag gjorde mitt bästa för att hålla lågan vid liv men insåg ganska snart att 140 tecken inte är för mig. Facebook och jag hänger lite sporadiskt. Ibland får jag ett ryck och uppdaterar min status, men i slutet av dagen känns det ändå som om det var någon annan som skrev, någon som lyfte fram allt det som var peachy och sopade vardagen under mattan. WordPress och jag, däremot, vi är ganska tajta. Här kan jag tala ut. Och nu, nu kastar jag mig in i Instagram. Jag tror att vi kommer att klicka. Häng med på @finafyndet.

För stunden, den första och enda bilden.

Kommentera

