4 x förkläde dandy

Jag vet inte varför jag är så förtjust i förkläden – kanske är det för att min mormor alltid hade ett förkläde på sig när hon donade i köket. Jag har flera, ett hänger i köket, men jag använder dem sällan. Ändå kunde jag inte låta bli att köpa dessa fyra när jag hittade dem på en loppis för ett tag sedan. De är helt nya, både prislappen ”KG:s, KR 19.00” och produktinformationen ”FÖRKLÄDE DANDY, ART: 234-122.00, STORL 60X75 CM” sitter kvar.

Enkla och fina!

One thought on “4 x förkläde dandy

Kommentera

