Två färgglada plåtbrickor

Plåtbrickor springer jag på med jämna mellanrum, men oftast låter jag de stå. Dessa två hittade jag på en snabb loppisrunda i Lund idag och jag kunde inte låta bli. Jag kan inte särskilt mycket om plåtbrickor, men ira och Laurids Lönborg är två namn på tillverkade som jag snappat upp, kanske att den understa är tillverkad av någon av dem?

Den översta brickan är både praktisk och rolig – man kan ju använda den för en omgång fia med knuff!

One thought on “Två färgglada plåtbrickor

  1. Den blå brickan är ju döläcker. Den gillar jag skarpt. Kan i princip noll och plåtbrickor så jag väntar med spänning på ngn kunnig som kan berätta vem som gjort vad.

Kommentera

