Förra årets sista möbelfynd

Jag gjorde många fina fynd under 2012 som jag fortfarande inte har visat här på bloggen. Den här söta lilla möbeln är ett exempel på det. Jag passade på att fynda den strax innan jul, när Öppna hjärtat i Ystad sålde alla sina möbler för halva priset.

Den lilla möbeln

Den är precis vad som behövdes i ett av våra rum. Inte för förvaringens skull (i själva verket vet jag inte vad jag ska ha i den), utan för att den gör att rummet ser mer möblerat ut.

One thought on “Förra årets sista möbelfynd

Kommentera

