Vas från Ystad Metall

En intensiv helg närmar sig sitt slut. Vi har hunnit med en hel del, men det känns i både huvud och kropp. Vi gjorde bland annat ett besök på en av mina favoritsöndagsloppisar. Jag fick med mig ett par saker hem, bland annat den här vasen:

Vas, Ystad Metall

Vasen är märkt Ystad Metall och den var alldeles för speciell för att jag skulle kunna stå emot den. Jag ska njuta av den ett tag, men sen får den nog leta sig hem till någon annan. Jag måste nämligen börja prioritera bland mina vaser, det börjar bli alldeles för många i hyllan…

8 thoughts on “Vas från Ystad Metall

  1. Jag köper den gärna av dig. Hör av dig om du tröttnat. Har lillasystern till den, skulle vara kul och han båda

  2. Har en sådan vas på jobbet på mitt skrivbord, Den ska bestå av två delar, en mindre och en större. Jag har båda 🙂

Kommentera

