Med plats för tandpetare

Jag skulle kunna skriva ett inlägg om tandpetare, tandtråd, tandborstning och tandkräm, fluortabletter och fluorskölj. Om vikten av en god munhygien och hur jag kände när jag för ett par månader sedan, för första gången i vuxen ålder, fick ett hål i en tand. Men det ska jag inte. Det vore bara konstigt. Så istället visar jag hur fint mina tandpetare har det.

Tandpetare

Tandpetare

En gång i tiden har skålen/vasen säkert använts till cigaretter. Nu fyller den ett annat, bättre syfte. Är det någon som känner igen mönstret på pressglaset?

8 thoughts on “Med plats för tandpetare

  1. Känner igen men vet inget om det. Har nämligen samma cigarettbägare och tillhörande fat som då säkert är ett askfat. Får du reda på något så hör gärna av dig så gör jag detsamma.

Kommentera

