Det jag inte vill ha

Idag snörande jag på mig löparskorna för första gången på ett bra tag, och nu är det hårdträning som gäller. För ett par månader sedan blev jag övertalad till att anmäla mig till ett lopp och då kändes det som en god idé. Nu har jag tre veckor på mig att komma i form. Inte optimalt. Som tur är så har våren äntligen kommit, och det med besked.

När våren smyger sig på och solen lyser starkt, kommer också uppvaknandet. Plötsligt ser man lagret av damm på bokhyllan och alla gamla loppisfynd som aldrig riktigt hittat en plats. För att skapa rum till alla nya fynd som kommer i och med vårens och sommarens loppisar, pågår det en ständig utsortering hos oss. Det som inte ska vara kvar hamnar i den blå plastbacken som så småningom bärs ner och töms i källaren. Nu ska vi bara bestämma ett datum för när rubbet ska säljas.

Loppisgrejor

Loppisgrejor

2 thoughts on “Det jag inte vill ha

  1. Jag var själv ute och sprang igen för första gången på tre månader. Det var tungt vill jag lova. I dag har jag känningar i hela nedre kroppen. Men i huvudet känns det riktigt bra. Snyggt jobbat!

Kommentera

