Äppel, päppel…

I lördags var det dags för årets första besök på loppisen på Södra Esplanaden här i Lund. Egentligen hade jag tänkt stanna hemma, men när jag väl vaknat, lite för tidigt, gick det inte att somna om. Jag masade mig upp och tog cykeln ner till loppisen. Det var fint väder så det var gott om försäljare på plats. Jag fyndade en hel del och som vanligt fotade jag mina fynd till instagram (här kan du se bilden).

Fika

Den här söta plåtbrickan var ett av mina köp. Två kronor ville försäljaren ha, men hon fick fem. Perfekt för sommarens alla balkongfrukostar. Här med Stig Lindbergs kaffekopp Festong för Gustavsberg.

3 thoughts on “Äppel, päppel…

Kommentera

