Kom och köp, fina burkar till salu!

Innan de här söta burkarna säljs och skickas till en ny ägare måste jag visa dem för er. Jag hittade dem på en loppis för ett par veckor sedan, ståendes långt bak bland bråtet. Någon jag känner måste haft burkar liknande dessa i min uppväxt, för när jag tittar på dem får jag den märkligaste känsla av lugn och trygghet.

Plåtburkar med blommor

Eftersom det råder platsbrist på både hyllor och i skåp ska burkarna säljas. De finns på Tradera, men skynda! Auktionen går ut imorgon.

One thought on “Kom och köp, fina burkar till salu!

  1. Pingback: Bloggutmaning: Plåtburkar | Fina fyndet

Kommentera

