Hänger ni med på Instagram?

Visste ni att Fina fyndet även finns på Instagram? Där visar jag det mesta som jag köper, till skillnad från bloggen där jag bara visar en bråkdel. Ni hittar mig om ni söker på finafyndet. Du som inte känner för att ladda ner appen kan följa mina bilder via den här länken. På Instagram kan ni bland annat se:

… vad jag fyndar:

… hur det ser ut hemma hos oss:

… vad jag äter (fast jag försöker att hålla de bilderna till ett minimum… :)):

… och en och annan bild som visar vad jag hittar på när jag inte jagar loppor:

Vi ses både där och här!

2 thoughts on “Hänger ni med på Instagram?

Kommentera

