Tema: Plåtbrickor

Under sju dagar, med start idag, visar jag de runda plåtbrickor som jag har i min ägo. De är totalt sju, så ni kan se fram emot en färgglad bricka om dagen.

Tema: Plåtbrickor

Den första brickan köpte jag på en av sommarens första storloppisar. Jag gillar enkelheten i mönstret och kontrasten i färgerna. Modellen och mönstret på brickan skiljer sig från övriga jag har, den är lite större och med något lägre kant. För en tia blev den min.

Bricka

Tyvärr har den stått hemma hos en rökare och jag lyckas inte diska bort lukten – någon som har ett husmorstips att dela med sig av?

4 thoughts on “Tema: Plåtbrickor

Kommentera

