Tarragon – en engelsk plåtbricka

Under sju dagar visar jag de runda plåtbrickor som jag har i min ägo. De är totalt sju, så ni kan se fram emot en färgglad bricka om dagen.

Här kommer bricka nummer sex i ordningen, en engelsk bricka märkt ”Tarragon, a J.R.M. design by Daphne Black”. Den här fina brickan, som så klart piffar upp vilken fikastund som helst, är bortlovad och kommer snart att få ett nytt hem. Jag grävde fram den ur en låda på en loppis för ett par veckor sedan och den blev min för ett par kronor.

Bricka

Imorgon avslutar jag min temavecka med att visa ännu en rund plåtbricka – inte helt olik den jag visade idag.

Kommentera

