Snyggaste brödlådan? Troligtvis.

I lördags gick jag upp extra tidigt för att hinna med en tur till loppisen på Södra Esplanaden i Lund. Jag var på plats strax efter sju på morgonen och möttes av fler säljare än jag någonsin sett där förut. Eftersom jag bara hade en timme på mig gick jag i rask takt mellan borden. Det visade sig vara en bra dag för fynd och efter en halvtimme hade jag fyllt tre påsar med grejor. Jag köpte bland annat den här snygga brödlådan från Ira Denmark, designad av Anita Wangel.

Brödlåda från Ira Denmark

Sedan tidigare har jag en bricka…

Bricka

… och en plåtburk med samma mönster men i annan färg.

Plåtburkar

Det har blivit en liten samling av det – även om det aldrig var meningen… 🙂

5 thoughts on “Snyggaste brödlådan? Troligtvis.

  1. wow får nästan ta och pallra mig dit på lördagmorgon innan jobbet. tänker jämt att jag ska dit men är ju alltid så förbaskat trött på lördag mornar 🙂

Kommentera

