En cool uggla

Den senaste tiden har jag loppat mer till andra än till mig själv. På loppisen på Södra Esplanaden i Lund i lördags köpte jag till exempel den här coola ugglan från danska Laurids Lönborg. Jag har följt Tant Emmas bravader och hennes jakt på bland annat figurer från Laurids Lönborg ett bra tag, så jag visste direkt var den här ugglan kom från när jag såg den. Det visade sig att hon redan har den här ugglan, men jag tror att den kommer flytta hem till henne ändå.

Uggla, Laurids Lönborg

Jag prutade ner ugglan från en tjuga till en tia. Ett bra pris för en så här cool uggla, eller vad säger ni?

Ugglan finns även i en rosa/röd-färg, den kan ni se i det här inlägget hos Tant Emmas bravader.

One thought on “En cool uggla

Kommentera

