Välkommen till min adventskalender – en kopp om dagen!

Det var med kaffekoppar min förtjusning över det gamla, fantasifulla och glada bruksporslinet började. Genom åren har jag samlat på mig en del koppar, men alla har inte visats upp här på bloggen. Nu är det dags att ta igen det. Idag börjar nämligen min adventskalender där jag varje dag fram till jul kommer att visa en kopp. Några av dem har jag visat förut, andra inte. Den första koppen kommer från Gefle. Dekoren har det fina namnet Tähti.

Gefle, Tähti

Imorgon kommer nästa kopp, även den från Gefle. Vi ses då!

4 thoughts on “Välkommen till min adventskalender – en kopp om dagen!

Kommentera

