Lucka 18: Tim från Rörstrand

Hörni, nu närmar sig julen med stormsteg. Jag har ägnat kvällen åt julklappsinslagning, därför öppnas lucka 18 i senaste laget… Men, ni vet ju vad man säger: bättre sent än aldrig!

För ett par månader sedan inventerade jag mina koppar och fat. Helt plötsligt insåg jag att jag hade en kaffekopp och (inte mindre än) 28 fat med dekoren Tim från Rörstrand. Som om det inte vore nog så har jag nu utökat min Tim-samling med ytterligare tre koppar med fat. Dessa tre koppar köpte jag på loppis för ett par veckor sedan. Jag fick betala en femtiolapp.

Tim, Rörstrand

Kommentera

