Perspektiv & intervju

När tiden springer fortare än jag önskar, när jag vill mer än jag kan, när dagen haft toppar och dalar, när jag sagt något jag inte borde sagt, när jag inte hinner, när jag inte orkar, när jag inte vet vad nästa steg är. Då är det rätt skönt att sätta sig i soffan och andas. Få perspektiv. Och kanske vila ögonen på ett par ranunkel i Kaj Francks snyggvas.

Ranunkel

Såg ni förresten att jag och bloggen var med i förra veckans Hemmets journal? En fin liten artikel, tycker jag, även om jag i ärlighetens namn varken skulle kalla mig själv ”Loppisentusiast!” eller säga att jag ”älskar att fynda”. Men resten, ja, det är sant. Hemmets journal har presenterat fler loppisentusiaster, bland annat har Tanten på auktion fått berätta om sitt samlande.

Hemmets journal

Kommentera

