Gefle sätter standarden

I förra inlägget berättade jag att jag på sista tiden vunnit en del auktionerna. Inget av köpen har varit särskilt genomtänkta – jag har slentriansurfat på en auktionssajt, i förbifarten hittat något fint och lagt ett lagom lågt bud. Här kommer ytterligare ett exempel på ett sådant köp; tre kaffekoppar från Gefle. Koppen heter Standard och här kan du läsa mer om den.

Standard, Gefle

Jag har lovat min sambo att sluta köpa koppar utan fat, så nu är frågan: är det någon som har tre fat som kan passa till kopparna?

2 thoughts on “Gefle sätter standarden

  1. Jag har inte justerat det på sidan, men modellen är egentligen en restaurangmodell som är väldigt snarlik EA, jag har jämfört dem och det som skiljer är godskvaliteten samt piggarna under. Modellen heter troligen T, eftersom den hör till restaurangservis T av Berit Ternell!

Kommentera

