Vems är vasen?

Den här höga glasvasen på fot köpte min mamma på en loppis för ett par år sedan. Hon betalde en guldpeng. För något år sedan såg vi den på bild i ett reportage från antikmässan i Brösarp, men tidningen kastades och vi glömde snabbt vem tillverkaren var.

Glasvas på fot

Vi behöver alltså hjälp med att identifiera den. Jag gjorde ett första försök på min Instagram, men det var ingen som visste eller vågade gissa… Så nu testar jag er, kära bloggläsare! Någon som kan hjälpa mig och mamma med vem som tillverkat den här vasen?

Kommentera

