Första december & första luckan i retrobloggarnas julkalender

Så var det dags igen. December. Jag fryser in vintern, väntar på den första snön, skapar långa tankelistor över saker som ska göras till jul och stryker sedan saker från listan, en efter en, när jag inser att jag inte kommer att hinna allt. Och så går jag här och fnular över vad min lucka i årets julkalender för retrobloggarna ska innehålla. Hängde ni med i fjol? Då, precis som i år, skapade jag och en massa andra retrobloggare en julkalender tillsammans.

Min lucka i julkalendern 2013 var en smällkaramell av färgglada retroprylar:

Häng med i årets julkalender! Första luckan öppnades idag av Martina som har bloggen Old shit & stuff, kolla in hennes inlägg här.

One thought on “Första december & första luckan i retrobloggarnas julkalender

Kommentera

