Gröna kräfttallrikar – i glas!

Glastallrikar. Gröna. Med kräftmotiv. Det här måste vara årets mest oväntade köp.

Såhär i efterhand vet jag inte riktigt vad jag tänkte. Jag har ju satt mig själv på ”bara-köpa-det-vi-faktiskt-behöver-eller-verkligen-vill-ha”-dieten och i den ingår inte gröna glastallrikar med kräftmotiv. Men vi säger såhär: jag behåller dem tills någon annan behöver dem. Kanske är det någon därute som har dessa tallrikar och behöver komplettera med en, två eller tre? I så fall ska jag inte vara svår. Men tills dess kanske de kan användas som serveringsfat, de är ju faktiskt rätt häftiga…

Kommentera

