Tore Borgs uppklädda katt

Inför julen 2012 bestämde min familj att det var dags att ändra på hela julklappsproceduren. Istället för att alla skulle köpa julklappar till alla så enades vi om att vi skulle köpa julklapp till vars en person. Vilken person vi ska köpa till avgjordes genom lappdragning i november och var hemligt fram tills dess då julklappen delades ut.

2013 sa lotten att jag skulle köpa julklapp till min mamma. Eftersom jag och mamma delar intresset för gamla, fina prylar var det inte svårt att hitta något till henne, det svåra var snarare att välja ut en sak… Till slut landade valet på den här söta katten av Tore Borg som jag vet att hon letat efter på loppis.

Katt, Tore Borg

Sedan tidigare har hon de här hundarna av Tore Borg som jag fyndade i början av året.

Kommentera

